Θέματα


Θέματα Θεωρίας – Δομημένος Προγραμματισμός.
1.Τι ονομάζουμε δεδομένα.
2.Ποιά τα χαρακτηριστικά τών δεδομένων ενός προβλήματος.
3.Τι είναι η σαφήνεια.
4.Τι είναι η πληρότητα.
5.Τι είναι η ορθότητα.
6.Τι είναι  ο καθορισμός τών απαιτήσεων.
7.Τι είναι η κατανόηση προβλήματος.
8.Τι είναι η ανάλυση δομής προβλήματος.
9.Τι είναι ο καθορισμός τού προβλήματος.
10.Τι είναι η δομή τού προβλήματος.
11.Τι είναι ο καθορισμός τών απαιτήσεων ενός προβλήματος.
12.Τι ονομάζουμε αλγόριθμο.
13.Ποιά τα χαρακτηριστικά ενός καλού αλγορίθμου.
14.Περιγράψτε το κόσκινο τού Ερατοσθένη.
15.Ποιά τα εργαλεία αναπαράστασης ενός αλγορίθμου.
16.Πότε χρησιμοποιήθηκε ο όρος Δομημένος Προγραμματισμός και ποιός τον εισήγαγε πρώτος.
17.Ποιός ο στόχος τού Δομημένου Προγραμματισμού.
18.Αναφέρατε τα κύρια πλεονεκτήματα τού Δομημένου Προγραμματισμού.
19.Ποιές είναι οι τεχνικές προγραμματοσμού που χρησιμοποιούνται περισσότερο.
20.Ποιές είναι οι βασικές αλγοριθμικές δομές.
21.Τι είναι ο Ιεραρχικός Προγραμματιμός.
22.Τι είναι ο Τμηματικός Προγραμματιμός.
23.Τι είναι το ΗΙΡΟ και πώς χρησιμοποιείται.
24.Τι καλείται Δομημένος Προγραμματιμός.
25.Τι είναι οι διαδικασίες τερματισμού αλγορίθμων.
26.Τι είναι η δοκιμή τού αλγόριθμου.
27.Ποιά τα βήματα που εκτελούμε για να ελέγξουμε έναν αλγόριθμο.
28.Τι ονομάζουμε εκσφαλμάτωση.
29.Τι περιλαμβάνει η διαδικασία ανεύρεσης λογικών λαθών.
30.Ποιά βήματα ακολουθούμε όταν βρούμε διαφορά μεταξύ τών χειρόγραφων αποτελεσμάτων και τών αποτελεσμάτων τού υπολογιστή.
31.Τι ονομάζουμε έλεγχο δεδομένων.
32.Τι ονομάζουμε αξιολόγηση αλγορίθμου.
33.Ποιά τα βασικά κριτήρια αξιολόγησης ενός αλγορίθμου.
34.Ποιός είναι ο κύκλος ανάπτυξης ενός προγράμματος.
35.Ποιοί είναι οι τρόποι αναπαράστασης ενός αλγόριθμου.
36.Σε ποιές κατηγορίες διακρίνονται οι γλώσσες προγραμματιμού.
37.Τι είναι η γλώσσα μηχανής.
38.Από τι αποτελούνται οι εντολές τής γλώσσας μηχανής.
39.Τι είναι οι συμβολικές γλώσσες.
40.Απο τι αποτελούνται οι εντολές τών συμβολικών γλωσσών προγραμματισμού.
41.Τι είναι οι γλώσσες χαμηλού επιπέδου.
42.Τι είναι οι συναρμολογητές assemblers.
43.Τι είναι τα μεταφραστικά προγράμματα.
44.Ποιά είναι η κύρια χρήση τής γλώσσας χαμηλού επιπέδου.
45.Τι είναι οι γλώσσες υψηλού επιπέδου.
46.Ποιά τα χαρακτηριστικά τών γλωσσών υψηλού επιπέδου.
47.Ποιές γλώσσες χρησιμοποιούμε για επιστημονικές εφαρμογές.
48.Ποιές γλώσσες χρησιμοποιούμε για εμπορικές εφαρμογές.
49.Ποιές γλώσσες χρησιμοποιούμε για εκπαιδευτικές εφαρμογές.
50.Ποιές γλώσσες χρησιμοποιούμε για ειδικές εφαρμογές.
51.Ποιές γλώσσες χρησιμοποιούμε για επιστημονικές - εμπορικές εφαρμογές.
52.Τι είναι οι γλώσσες τέταρτης γενιάς. Αναφέρατε παράδειγμα.
52.Ποιά είναι τα είδη προγραμματισμού.
53.Τι είναι ο διαδικασιακός προγραμματισμός.
54.Τι είναι ο δομημένος προγραμματισμός.
55.Τι είναι ο παράλληλος προγραμματισμός.
56.Τι είναι ο αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός.
57.Τι είναι ο συναρτησιακός προγραμματισμός.
58.Τι είναι ο λογικός προγραμματισμός.
59.Τι είναι ο μεταγλωττιστής.
60.Τι είναι ο διερμηνέας.
61.Ποιές εργασίες εκτελεί ο μεταγλωττιστής.
62.Σε τι διαφέρει ο interpreter από τον compiler.
63.Φτιάξτε το λογικό διάγραμμα για το μεταφραστικό πρόγραμμα.
64.Ποιά η διαδικασία γραφής και εκτέλεσης προγράμματος.
65.Φτιάξτε το λογικό διάγραμμα για την διαδικασία γραφής και εκτέλεσης προγράμματος.
66.Τι είναι τα σύγχρονα προγραμματιστικά περιβάλλοντα , τι μάς προσφέρουν και τι περιλαμβάνουν.

Άσκήσεις.
1.Γράψτε πρόγραμμα το οποίο θα ζητά απο το χρήστη 2 ακεραίους και θα υπολογίζει και θα εμφανίζει στην οθόνη τού υπολογιστή το άθροισμα , τή διαφορά , το γινόμενο, το πηλίκο και το υπόλοιπο.
2.Γράψτε πρόγραμμα το οποίο θα ζητά απο το χρήστη έναν ακέραιο και θα εμφανίζει στην οθόνη τού υπολογιστή το όνομα τού χρήστη τόσες φορές όσες ο ακέραιος που δόθηκε.
3.Γράψτε πρόγραμμα το οποίο θα ζητά απο το χρήστη έναν ακέραιο και θα εμφανίζει αν αυτός είναι μικρότερος , μεγαλύτερος ή ίσος με το μηδέν.
4.Γράψτε ένα πρόγραμμα το οποίο θα έχει μια συνάρτηση η οποία θα δέχεται απο τον χρήστη έναν ακέραιο απο το μηδέν μέχρι το πέντε και θα επιστρέφει την αντίστοιχη λέξη στα Ελληνικά. Σε περιπτωση που δίνεται ένα άλλος ακέραιος τότε θα επιστρέφει “Αριθμός Εκτός ορίων”.
5.Γράψτε ένα πρόγραμμα το οποίο θα έχει μια συνάρτηση η οποία θα δέχεται σαν ορίσματα δύο ακεραίους και ένα αλφαριθμητικό και θα εμφανίζει στην οθόνη το επόμενο σχήμα:
@
@@
@@@
@@@@
@@@@@

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου